FANDOM

Fények között.jpg

Fények között

A ”Fények között” különleges zenealbum. Két kiváló, tehetséges színész énekel, prózákat, dialógusokat mond a szerelem gyönyörűségéről és keservéről. Egyedi vallomások, sokszor meghökkentő fordulatokkal, de az album füzetében található rövid történet megmagyaráz mindent.
A Kormorán műhelyéből már több alkalommal került a hallgatóság elé ilyen típusú összeállítás. Gergely Róbert össze nem téveszthető orgánuma összeölelkezik Farkasinszky Edit filmekből jól ismert hangjával. A zenealbum egy játék, de komoly játék az érzelmekkel, a boldogsággal, a megcsalatással és a lelki béke megtalálásával. Olyan, mint ahogy a cím is írja: Részletek egy elképzelt musicalből. A dalok és prózák közé oda lehet képzelni saját életünket, kis győzelmeinket és nagy veszteségeinket.
A dalok között több slágergyanús szerzemény található. A Kormorán ismét bizonyította, hogy szinte minden műfajban megállja a helyét. Vendégmuzsikusaival ismét egy értékes albumot készített, mely bizonyára örömet fog okozni minden generációnak, akik valaha is belekóstoltak abba a megfejthetetlen érzésbe, amit a tudósok szerelemnek mondanak. Lehet, viccesnek tűnik az alkotók megjegyzése a borítón: „Hetven év alattiaknak, csak nagykorú felügyelete mellett!”. Fricska, hogy ne vegyünk mindent szörnyű komolyan, de élvezzük a lehetőségeket, amelyekkel az élet ajándékoz meg minket.
Gergely Róbert – az egykori Emanuelle slágere, valamint a Szécsi Pál dalok hiteles tolmácsolása után - valami egészen újat, egészen különlegeset alkotott.

1. Ne érj hozzám 4:42
2. Neve nincs 4:57
3. A következő 3:53
4. Mindent a szerelemért 4:20
5. A van és a nincsen 4:05
6. Amikor eljöttél 3:59
7. Mezítelen éjszakák 5:00
8. Egyszer 3:39
9. Csókolnálak 2:27
10. Egy lépéssel előbbre 3:33
11. Egy este 4:11
12. Egy régi szekrény 3:18
13. Ne felejtsd azt az éjszakát 3:17
14. Nincs ebben több 5:41
15. Utolsó dal 3:52

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki