FANDOM

Életem talán egyik legfontosabb eseménye, hogy öt éves koromban Csornára költöztünk, ahol a helyi óvodában egy csoportba kerültem Légrády Petivel, így jól összebarátkoztunk. Később valamilyen véletlen folytán éppen egy osztályba kerültünk az általános iskolában is, ahol mindketten szinte egyszerre kezdtünk zenélni.1980. januárjában megkaptam első hangszerem, egy Cremona gitárt. Ettől kezdve szinte minden iskolai rendezvényen nyomtuk a talpalávalót. A gimiben már tudatosan a country zene érdekelt, megalakítottuk a Varnyú Country zenekar.

Rengeteg buli következett ezután, építőtáborok, városi rendezvények. Szerepeltünk Vitray-Önjelölt című tévéműsorában, a Kisfaludy Napok rendszeres fellépői voltunk.

A 86-os érettségi után rövid szünet következett a zenei pályámban, katonaság, pályaváltás, irány a rendőrség. 89-ben a szombathelyi főiskolán alakult újra a Varnyú. A jól fizető állást feladva Szombathelyre költöztem. Kovács Janóval és Horváth Gyurival kiegészülve bejártuk először Vas megyét, majd egyre több meghívást kaptunk Ausztriába, különféle fesztiválokon léptünk fel Hollandiában, Litvániában és Lengyelországban. Egy soproni koncerten találkoztunk egy amerikai folk énekessel, Saul Broudy-val, akivel annyira összebarátkoztunk, hogy a következő évben együtt szerepeltünk a „híres” 92-es Balatonalmádi Country Fesztiválon. Később az ausztriai „Jeunesse” turnéján mi voltunk Saul kísérő zenekara. A turné egyik állomásán együtt zenéltünk egy Ír zenekarral, akik olyan hatással voltak ránk, hogy elhatároztuk, valahogy ki kell jutnunk a Zöld Szigetre. Hosszas szervezés, szponzorszerzés után 93. októberében elindultunk Írországba, ahol több koncertet is adtunk. Életem egyik legnagyobb kalandja volt, azt hiszem. Zenekarunk ekkor már 5 tagú volt, csatlakozott hozzánk Hollósi Lacika dobos, aki a Lord zenekarból érkezett. Vele készítettük első lemezünket, az Öregember ne utazzon motoron-t, amelyen főleg saját szerzeményeinket játszottuk. 94-ben Horváth Gyuri barátommal elbúcsúztunk a Varnyútól, és Budapestre költöztünk, ahol megalakítottuk a Yellow Rebel ír folk rock zenekart. A banda tagjai voltak még Jenei Szilveszter, Deák Imike és Schmidt Zoli is. Rövid ideig Andrásik Remo is velünk volt, Removal az emlékezetes Cologne Pop Rock Fesztiválon játszottunk 95-ben, Kölnben. 1996-ban Margit Józsi érkezett a zenekarba, eddig tartott basszusgitáros karrierem, ettől kezdve újra akusztikus gitáron nyomtam tovább. 98-ban jelent meg első albumunk, Song for Ireland címmel. Meghívott „sztárvendégként” felléptünk a diósgyőri Kaláka Fesztiválon, és szerepeltünk Juhász Előd Zenebutik című műsorában. Ekkor már Solt Iván is Yellow-s volt.

A 98-as év a változások éve volt, 3hónapos németországi vendéglátózás után meghívást kaptam a Blue Timer’s zenekarba, Bakos Pisti barátomat váltottam, aki épp akkor hagyott fel a zenéléssel. Elkészítettük a Sweet home, az Acoustic Country és a Linedance című albumokat, melyből az utolsó kettőt már saját házi stúdiómban vettük fel. 2009-ben Szula Miki barátunkat Hemi (Szűcs Árpád) váltotta a szólógitárosi poszton. Ezzel egy időben megalakítottuk a Blue Timer’s testvérzenekarát,a Bluebirds zenekart [1], ahol zenénkkel a 70-es, 80-as évek retró hangulatát próbáljuk visszahozni. Itt a vége, fuss el véle… de azért titkon remélem, hogy ez még nem a vég!

Kedvenc zenészeim, zenekarom, akik egyben nagy hatással is voltak rám:

James Taylor, Eagles, Ricky Scaggs, Steve Wariner, Vince Gill.

Bulikon legszívesebben a Seagull gitárjaimat és a Blue Flower Telecastert pengetem.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki